OTCnow.gr
Το Ελληνικό portal για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.)

Μένουμε Σπίτι – Γυμναζόμαστε σωστά

Συμβουλές για γυμναστική στο σπίτι από τον Θοδωρή Βουλκίδη

0 93

Γυμναστική στο σπίτι

Έχοντας όλοι μας ελεύθερο χρόνο στην διάθεσή μας αυτές τις μέρες, προσπαθούμε να τον αξιοποιήσουμε όσο γίνεται καλύτερα «ρίχνοντας το» οι περισσότεροι στη γυμναστική – σωματική άσκηση.

Αυτό από τη μία είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία μας και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος (που τώρα περισσότερο από ποτέ το έχουμε ανάγκη!), από την άλλη όμως μπορεί να επιφυλάσσει κινδύνους στην υγεία μας εάν υπερβάλλουμε ή ακολουθούμε λανθασμένο πρόγραμμα γυμναστικής για το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται ο καθένας από εμάς.

Τα κυριότερα λάθη

Τα 3 κυριότερα λάθη σχετικά με την σωματική άσκηση που κάνουμε πολλοί στην διάρκεια της καραντίνας είναι τα εξής:

1. Καθημερινή προπόνηση >1 ώρα

Η καθημερινή άσκηση περισσότερο από μια ώρα για έναν αρχάριο αλλά ακόμα και για ένα προχωρημένο μπορεί να είναι εκτός από ανούσια και αναποτελεσματική, πολλές φορές , για συγκεκριμένα άτομα και επίπονη.

Για κάποιον αρχάριο ασκούμενο 25-30 λεπτά καθημερινά ή 35-45 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα είναι αποτελεσματικά.

Για κάποιον μεσαίου επιπέδου ή προχωρημένο ασκούμενο 35-45 λεπτά καθημερινά ή 1 ώρα 3 φορές την εβδομάδα είναι ιδανικά.

*Αυτό βέβαια διαφοροποιείται ανάλογα με την ηλικία και τη γενικότερη κατάσταση υγείας του ατόμου. Είναι προφανές ότι άτομα μεγάλης ηλικίας ή βεβαρημένης υγείας επιβάλλεται να συμβουλεύονται πριν ξεκινήσουν την οποιαδήποτε άσκηση τον γιατρό τους.

2. Πολλά km καθημερινά τρέξιμο ή περπάτημα

Κάνοντας πολλά km καθημερινά τρέξιμο ή περπάτημα μπορεί να οδηγήσει τα αρχάρια άτομα σε προβλήματα στα γόνατα, μέση, κνήμη, μετατάρσια κλπ.

3. Έμφαση σε προπονήσεις κυκλικού τύπου και HIIT (High Intensity Interval training).

Όσον αφορά της προπονήσεις κυκλικού τύπου και HIIT είναι από τις καλύτερες μεθόδους για ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας, κάψιμο λίπους και αντοχή αλλά πάντα δίνοντας έμφαση σε προπονήσεις ενδυνάμωσης όλου του σώματος για διατήρηση ή αύξηση της μυϊκής μας μάζας και δύναμης!

Η λάθος ένταση των προπονήσεων επίσης μπορεί να οδηγήσει σε μη επιθυμητά αποτελέσματα. Οι διαλειμματικές προπονήσεις υψηλής έντασης (HIIT) δεν ενδείκνυται για τα αρχάρια άτομα , καθώς δεν διαθέτουν προπονητική εμπειρία και συνιστάται ήπιας έντασης προπονήσεις ενδυνάμωσης όλου του σώματος και γρήγορο περπάτημα ή χαλαρό τρέξιμο ή διαλειμματικές προπονήσεις με μικρή ένταση (LIIT) αντιστοίχως.

Θοδωρής Βουλκίδης

Ο Θοδωρής Βουλκίδης είναι πιστοποιημένος Personal Trainer EREPS EQF level 4 , με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Personal Training και Small Groups σε γυμναστήρια στα Βριλήσσια, στο Χαλάνδρι και στο Κολωνάκι.

Θοδωρής Βουλκίδης
Θοδωρής Βουλκίδης – Πιστοποιημένος Personal Trainer EREPS EQF level 4

Πρόσφατα, έχει αναλάβει τον ολοκαίνουργιο χώρο Personal Training του κολυμβητηρίου Athinna Swimming Center.

Για περισσότερες πληροφορίες και αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Θοδωρή Βουλκίδη μέσω των social media.

Instagram: @thodoris_voulkidis – https://www.instagram.com/thodoris_voulkidis/

Facebook: Thodoris Voulkidis – https://www.facebook.com/thodoris.voulkidis.16

- διαφήμιση -

Σχόλια
Φορτώνει...
* { display: none !important; } body, html { display: block !important; } #cpp-print-disabled { top: 0; left: 0; color: #111; width: 100%; height: 100%; min-height: 400px; z-index: 9999; position: fixed; font-size: 30px; text-align: center; background: #fcfcfc; padding-top: 200px; display: block !important; }