OTCnow.gr
Το Ελληνικό portal για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.)

Πολύ υψηλά η αγορά της ομορφιάς στα ελληνικά social media

0 68

Η χρήση των social media τόσο από τους χρήστες όσο και από τις μάρκες σήμερα συντελεί στον τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών που υπάρχουν διαθέσιμα. Η οργάνωση όλων των δεδομένων και η ομαδοποίηση τους κατά τρόπο τέτοιο που να βοηθάει στην παραγωγή γνώσης είναι μια πραγματική πρόκληση. Η διαδικασία της παραγωγής Action ableInsights από το «τέρας» των social media δεδομένων, είναι η ομορφιά των social media data για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις. Στο χώρο της ομορφιάς και των beauty brands, η επίδραση των social media είναι τεράστια. Ο τρόπος που οι μάρκες επικοινωνούν με τους καταναλωτές αλλά και οι ίδιοι οι καταναλωτές με τις μάρκες έχει αλλάξει.

To ψηφιακό WOM, δηλαδή το σύνολο των αναφορών στην κατηγορία του Beauty, αγγίζει εξαιρετικά μεγάλα νούμερα. Μέσα μόνο σε ένα μήνα (17/4/2017 -16/5/2017) σύμφωνα με την ανάλυση του paloPro, το σύνολο των αναφορών στην κατηγορία αγγίζει τις 83.631 και είναι το μεγαλύτερο από όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Οι αναφορές αυτές αφορούν όλη την κατηγορία, καλύπτοντας λέξεις κλειδιά του Makeup, Skincare, Haircare & Fragrances, ενώ αφορούν μόνο τα “δημόσια” δεδομένα.

Αν υπολογίσει κανείς την συνεισφορά των ιδιωτικών δεδομένων από το Facebook, τότε τα νούμερα πραγματικά αυξάνονται δραματικά. Υπολογίζεται ότι τα δημόσια δεδομένα αποτελούν στην πράξη μόνο περίπου το 15% των ιδιωτικών δεδομένων που διαχέονται στο Facebook. Είναι γνωστό πως η πλειοψηφία των δεδομένων στο Facebook προέρχεται από ιδιωτικά posts, που μέχρι πριν λίγο δεν μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση. Πλέον το Facebook μας δίνει πρόσβαση στα ιδιωτικά post με ανώνυμη χρήση. Μόνο σε 3 μέρες και μόνο για την κατηγορία του Makeup, τα ιδιωτικά Facebook posts αγγίξανε τις 15.700 αναφορές. Τα νούμερα αυτά είναι τεράστια για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς οι 15,700 αναφορές είναι περίπου 4.5 φορές περισσότερες από τις αναφορές της μεγάλης κατηγορίας των τηλεπικοινωνιών.

Γνωρίζουμε λοιπόν πως η διαδικτυακή κοινότητα της ομορφιάς είναι κολοσσιαία. Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν ολόκληρο κόσμο με τεράστιο κοινό και με διακριτά χαρακτηριστικά στα socialmedia. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, οι μάρκες ομορφιάς, καλούνται να βρίσκονται κοντά στις διαδικτυακές συζητήσεις, και να προσπαθούν να εισάγουν τις μάρκες τους μέσα σε αυτές.

Δεν είναι όμως μόνο το σύνολο του Buzz που αγγίζει τεράστια νούμερα για την κατηγορία Beauty στην Ελλάδα

Το impact των social media, αποκτά επικές διαστάσεις καθώς συνυπολογίζει το σύνολο των followers που εκτίθενται σε κάθε post. Η μέτρηση του influencer’simpact είναι αρκετά σημαντική καθώς δείχνει το μέγεθος επιρροής που έχει η κατηγορία ανάμεσα στους χρήστες τον social media.

Ένας από τους λόγους που η κατηγορία της ομορφιάς έχει τέτοιες μεγάλες διαστάσεις, είναι και το γεγονός ότι η νέα γενιά των social media είναι πλέον έμπειροι ερευνητές. Πρόκειται για καταναλωτές που ψάχνουν τα προϊόντα που θα αγοράσουν online, διαβάζουν συμβουλές, συγκρίνουν προϊόντα αλλά και δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο. Η επιρροή του κάθε social media χρήστη, συντελεί στο τελικό impact όλης της κατηγορίας. Για αυτό το λόγο λοιπόν, η παρακολούθηση της εταιρικής &προϊοντικής φήμης στα κοινωνικά δίκτυα αποκτά τεράστια σημασία. Οι μάρκες πλέον καλούνται να παρακολουθούν καθημερινά τις κριτικές των χρηστών και να τις αντιμετωπίζουν άμεσα.

Η σημαντικότητα της παρακολούθησης των social media mentions σήμερα γίνεται αναγκαία, αλλά ιδιαίτερα στην κατηγορία της ομορφιάς γίνεται επιτακτική.

Οι μάρκες ομορφιάς, θα πρέπει να εντάξουν στην καθημερινότητά τους ένα πρόγραμμα παρακολούθησης των social media mentions τους, που να χρησιμοποιεί τόσο τη συστηματική καταγραφή των αναφορών όσο και την δημιουργική και ποιοτική επεξεργασία των δεδομένων κατά τέτοιο τρόπο που να προσφέρουν action ableinsights.

Ανθή Αγγελοπούλου

- διαφήμιση -

Σχόλια
Φορτώνει...
* { display: none !important; } body, html { display: block !important; } #cpp-print-disabled { top: 0; left: 0; color: #111; width: 100%; height: 100%; min-height: 400px; z-index: 9999; position: fixed; font-size: 30px; text-align: center; background: #fcfcfc; padding-top: 200px; display: block !important; }